Friday, January 28, 2011

~ syukur ~

bismilahirrahmanirrahim....
coretan drpd seorang wanita biasa....

Selasa...
alhamdulillah..lastly dpt balik awal cket..hari selasa petang..bukan main seronok ibu.hehe..thnks to my BBFF cz temankan sye ke sek 17 hri tu..hehe.sori ye awk xdpt balik melaka cm hri tu..=( insyALLAH next time kite ikut ye..hehe...=)


Rabu...
alhmadulillah, dapat carik baju jugak utk majlis tu...ingt nak beli siap tapi, dh terberkenan yg kain xsiap lagi..hehe.ibu pun cakap ok..so grab it.hehe....skali skala kan..hehe...thnks jugak tuk Cik Kancil yg sentiasa berkhidmat pd kami n arigato to Cik Zue yg bwk ktorg ke sana ke mari..n terima kasiih daun keladi to Cik Faiqah, sudi pinjmkn keta utk g cari baju..n xlupe jgk gomapta to Cik Najwa..hehe..temankn saye kat belakang..hehe..hri tu, suma dah dapat baju.tinggal nak upah je kan..pinkys girl..=)

pinky girl..=) 

Khamis...
alhamdulillah..gud news?? maybe kot..n kerja semakin bertambah...fuhhh..sabar aje..kerja dok bertimbun..hehe..xgerak2 lagi..xthu nanti nk gune speed brape utk setelkn kerja tu..huhu..=(



Jumaat...
penghulu segala hari..rasa hari ni terisi dgn sedikit ilmu yg maseh lgi krg ni..walaupun taaruf hny sejam lebih tp sgt bermknammberi kesedaran sedikit byk kt diri ini..bak kata Kak Marni, ISLAM IS THE WAY OF LIFE...n TAK KENAL MAKA TAK CINTA, JADI BERTAARUFLAH KAMU..=)  pesan Kak Atikah, dlm persahabatan serendah2 tahap kita terhadap sahabat ialah bersangka baiklah kepada die.xkire ape pun, hruslah bersangka baik n positif..=) hrap diri ini akan trus berubah kearah kebaikan sedikit demi sedikit..insyALLAH...amin..=)

2 comments:

zue anak sudin said...

same2 fathin. tp, meninggalkan KENANGAN dgn kereta cik faiqah~ guilty~ huhuhu...

smoga next week will be better than this week. insyaAllah..

kasih dania said...

sabr zue..xpe2, bnda dh lepas biakn ia berlalu ye..lagipun xtersengaja kan..=)

insyALLAH..hope so..amin.=)