Sunday, January 30, 2011

~ awak2.. ~

bismilahirrahmanirrahim....
coretan drpd seorang wanita biasa....

terjah ke blog BFF, miss Azalina..=)..post die sweet sekali...i like n love it...=) ni post die...tp, ade editing cket from me..hehe



Awak..
awak tahu x..
saya sentiasa inginkan kehadiran awak sebagai kekasih saya..
kekasih dunia & ahkirat saya..
seorang kekasih yg cintakan saya keranaNYA..
saya nak kita lalui liku-liku kehidupan bersama-sama..
saya nak awak tahu yang saya sentiasa bersama awak..
meskipun jasad saya telah tiada..

Awak..
andai satu hari nanti kita ditakdirkan bersama untuk selama-lamanya..
saya nak awak berjanji yang awak akan tanamkan benih cinta dalam hati awak..
dan awak akan sentiasa jaga cinta itu dengan siraman kasih sayang..
sesekali tu awak bajakan dengan ketulusan & keikhlasan..
supaya cinta yang awak tanam untuk saya akan mekar berkembang dalam hati awak..
meskipun saya telah tiada..

Tapi.....
awak x pernah hadir lagi dalam hidup saya..
saya sentiasa menunggu awak..
sekiranya awak diciptakan untuk saya, dan saya diciptakan untuk awak,
kita akan bertemu jugak satu hari nanti..
hanya DIA Maha Mengetahui...

Saya sentiasa berharap ada sinar mentari dalam hidup saya suatu hari nanti..
dan saya nak awak tahu.
yang saya akan sentiasa menunggu awak dengan senyuman..

jodoh pertemuan ditangan ALLAH..=)





3 comments:

zue anak sudin said...

sweet gileeerr~ ;)

sy pon tunggu awak juga~ =)

Cik Akma said...

eheemm ;)

Qaseh Dania said...

zue...tahu xpe...sweet kan ayt die....hehe...

ma..ehem2...heheh