Thursday, October 21, 2010

~ ibubapa ~

bismilahirrahmanirrahim....

hmm..bkn senang mau jadi seorang ibu kan...nk jage budak kecik lagi2 yg baru nk masuk setahun...fuhhh...kejap2 rengek nk mintak dukung...hehe.jap2 susu, jap2 die berak,mmg penat jgklah..kite nk tidur ptg2 tu mmg xde dah...lagipun, budak kecik ni xkenal letih or penat lgsung...tahu nk main ajeee...bila la betui2 penat bru tidur...bercakap tu mmg sentiasa laa, tp kita xpaham apa yg dicakapkan.hehe..yg bestnye dh mule panggil kakak, adik, abah n mama...gud2..skng nk  mgajar berjalan plak...susah jugak kot....xpe, slow2 kan...nme pun budak kecik..=)







darwish....mucuk mami...heheh...

baru kite tahu mcmana ibu abah kita mmbesarkan kita kan dgn penuh kesabaran..sebb letih jaga budak2 ni tp dorg tetap jaga kita sampailah sebesar sekarang dgn penuh kasih sayang..hrta bnda bg dorg xbernilai..kasih syg n cinta kita terhadap mrk adalah sesuatu yg plg berhrga...kita hrus mhargai mrk..so, cuti ni sya nk enjoy with my fmly.. yg plg pntg dlm hidup saya..ALLAH & family ......=)

Dan hendaklah kamu beribadat kepada Allah dan janganlah kamu sekutukan Dia dengan sesuatu apa jua; dan hendaklah kamu berbuat baik kepada kedua ibubapa. [al-Nisa’ 4:36]

4 comments:

mimi asmida said...

mboi..npk gayenye cm tinggi darwish dh besar nnti yepp...
be a gud son darwish!!

kasih dania said...

amin...hope soo...=)

zue anak sudin said...

bapa yg terindah, ibu segala-galanya. :)

comel sgt darwish neh!!!! makin bulat mata die! suruh die sepetkan sikit. berkilat! hahaha..

kasih dania said...

betui2...=)

heheh..mata die mmg xleh tutup..mmg always terbuka..hehehe.....