Monday, November 28, 2011

~ your eyes ~

bismilahirrahmanirrahim....
coretan daripada saya...

time tukar2 link kat fb, tertarik dgn info kat blog biskutmarry ni...mcm best je info tu..pasal mata..mungkin ada yg sama n mungkin jugak ada yg xsama...=)

ni daripada kajian individu2 tertentu yang mmbuat kajian tentang mata seorang wanita..=)
jom tengok, mata kita jenis yg mana..weeee..=)


MATA JARANG BERKEDIP
- Wanita ini agak istimewa, bijaksana, baik pekerti, setia, adil dan bertanggungjawab, tidak cerewet, gemar untuk membantu dan erpewatakan yang mampu untuk membahagiakan seseorang.


MATA SELALU BERKEDIP
- Seorang yg pemaaf, senang dibawa berbincang, memahami dan sabar. Berkemungkinan juga mereka seorang wanita yang bersifat agak baik.


MATA SEOLAH TERSEMBUL KELUAR
- Seorang yg bersifat baik , rela, tabah, serta menyenangkan dan mengikut kata. Tetapi mereka juga berkemungkinan tidak menepati janji, pendendam, tamak dan marah bila tidak puas nafsu syahwatnya..


MATA CENGKUNG
- Kehendaknya sukar untuk dipenuhi , materialistik, kata-katanya manis tetapi bohong, mahu kehidupan yang senang, mudah curang, bila anda susah berkemungkinan anda tidak akan dipedulikan.


MATA KUYU
- Wanita ini mudah dipermainkan , tidak dapat mengawal emosi, hati tidak tetap, mempunyai byk kenalan tetapi yg betul-betul berkawan dengannya adalah sedikit, suka mengumpat, iri hati , kejam, kasar, mencemuh dan pemarah.


SAIZ MATA KECIL
- Seorang yg peramah tetapi kurang pertimbangan. Lelaki boleh jadi kelam kabut akibat mulutnya. Bersikap periang tetapi bila marah lambat sjeuknya. Apabila  bercinta suka tukar pasangan kerana hatinya tidak pernah puas. Boleh bahagia dengannya jika dapat penuhi kehendak duniawinya dan melayan nafsu syahwatnya dengan baik.


SAIZ MATA SEDANG
- Seorang yg sederhana, tidak banyak berahsia, memiliki pertimbangan yang baik, bertanggungjawab serta perlukan belaian mesra suami.


SAIZ MATA LEBAR
- Seorang yang kuat berahsia, otak kurang cergas, pemarah, bertindak tanpa fikir panjang, kurang teratur, tiada arah tujuan dan putus asa. Mereka juga berkemungkinan seorang yang setia. Nafsu syahwatnya jugak agak tinggi.


** just nak share this info with u guys.. =) 
** for me, tiap yg diciptakan semuanya ada keistimewaan yg tersendiri..dgn serba sedikit kelebihan yg kita ada membuatkan diri kita lain daripada yg lain..=))  wallahualam..

4 comments:

ili said...

wah mataku jenis apa ya.tak pasti yg mana. nice info =D

Qaseh Dania said...

itulah..nnti kte g tgk kt cermin na..hehe..=))

sue perbs.. said...

gud info.. mata sy slalu bkedip kot

rahimah said...

k. idah mata kuyu...bhahaha