Thursday, November 17, 2011

~ bye bye bye ~

bismilahirrahmanirrahim....
coretan daripada saya...

# alhamdulillah..i had enjoyed my semester break with my beloved family ..tq ALLAH..
so, i need to go back to my 2nd house >>; Shah Alam..

<3 my family..

# hari jumaat insyALLAH will register for new semester a.k.a final semester..alhamdulillah...smoga dipermudahkan segalanya...amin..


# continue dgn MUET kat Banting on Saturday!...chaayoook2!!..=)


pastu, Isnin, bermulalah kuliaah...hm, proposal utk research project mseh lagi pending..come on fathin, u can do it!..=)

so, mkna nya blek sana, kena say hi hi pada books n bye bye pada Astro lah..sobs..Masterchef xdpt nk follow..huhu...kalu rjen tgk kt tenet lah , kalu ade lah kan..hehe..nk tau sape juara die..=p

** fb xleh nk bye2 koo0t..hehe.=)  have a nice day frens!..=)

tertarik dgn ayt ni ...amek dari fb akhi..

-- "Bercinta memang mudah, untuk dicintai juga memang mudah. Tapi untuk dicintai oleh orang yang kita cintai itulah yang sukar diperoleh".

"Jika kamu memancing ikan, setelah ikan itu terlekat di mata kail, hendaklah kamu mengambil ikan itu, janganlah sesekali kamu lepaskan ia semula ke dalam air begitu saja…. Kerana ia akan sakit oleh sebab bisanya ketajaman mata kailmu dan mungkin ia akan menderita selagi ia masih hidup... Begitulah juga setelah kamu memberi banyak pengharapan kepada seseorang, setelah ia mulai menyayangimu hendaklah kamu menjaga hatinya, janganlah sesekali kamu meninggalkannya begitu saja… Kerana ia akan terluka oleh kenangan bersamamu, dan mungkin tidak dapat melupakan segalanya selagi dia mengingatimu..."


2 comments:

Anasyg said...

fathin : gud lak newq sem : gud lak muet : anas pun rindu masterchef : ouh n btw anas tag fathin k ^^

Qaseh Dania said...

hehe..tq anass..=)) thankks...
thu xpe, fathin pun rindu...nak tau sapa juara kan3? hehe