Friday, May 13, 2011

~ cepat sembuh ~

bismilahirrahmanirrahim....
coretan drpd seorang wanita biasa....

dah beberapa hari sakit mata..program utk this week terpaksalah cancel..n im so so soooo sorry dear..i cant follow u..hope u understnd..sends my regards to ur family ok..insyALLAH, i will be there for next time ok.=) amin2.

ubat dah pun amik, hrp2 dpt sembuh dgn cepat...23rd ni dah final exam..bila sakit mata ni, kerja pun mcm mlas cket nk wat..nk ngadap lappy lama2 pun xleh..watery je mata ni..ikut hati mau balik penang tp ibu cakap xyahlah balik, restkan mata tu..nnti balik, sama jugak..n penatkan mata jep..lgipun bru jumpa kan..nak cuti dah lepas exm ni..xpa, kita msg slalu ok..hmm..baik ibu..anakanda ikut perintah..=))

 as usual, jumaat n isnin xde class, dithmbh pula public holidays utk wesak day on tuesday..fuh..5hari cuti..agak laamaaa disitu..moga masa2 terluang tu dpt di isi dgn sesuatu yg faedah utk diri ini..=)  nk kuar rumah pun jadik xberapa ada mood, nnti org pndang je mata ni n tgur..huhu..xpelah, dok rumh, rest kan mata bak kata ibu restkan n jaga mata tu...nsiht ibu jgn on9 lama2 n pntang makan n pling pntg ubt jgn lupa..fuhh.yg on9 tu yg sush tu..hehe..xpa2, i will try..=)

lebih krg cmni lah mata den..huhu..opthalmic infection..

insyALLAH, ALLAH will give u shifa..thnks akhi..=)


~ Setiap perkara ada gantinya. Setiap perlakuan ada ganjarannya. Setiap kejadian ada hikmah di sebalik kejadiannya.
~ Tiada jalan singkat untuk kita sampai ke sesuatu destinasi yang sememangnya jauh. Perjalanan tetap melibatkan langkah demi langkah dan tingkat demi tingkat.
~ "Maka sifat sabar itu adalah sikap yang baik, dan hanya Allah sahajalah tempat meminta pertolongan" (Surah Yusuf:18)


3 comments:

zue anak sudin said...

sabar ye fathin. tak lame lg sembuh. tahan sikit je.. :)

kasih dania said...

insyALLAH..thnkx zozo..hehe..=)

syakirin.ariffin said...

fatin smoge cpt sembuh!! aminnn