Sunday, November 7, 2010

~ ikhlas ~

bismilahirrahmanirrahim....
coretan drpd seorang wanita biasa....

ibu...terima kasih byk2 sebb jadik tmpt angh luahkan semua suka duka angh...thnks alots...selain DIA, ibu mnjadi tmpt sye mngadu n sumelah..xde 1 rhsia antra sye n ibu..hehe..

hmm..setiap yg jadi tntu ada hikmahnya kn?? tulah ayt yg sering org ajukan pd kita time diri ditimpa musibah either small @ big matter kn..prasaan sedih, hmpa, kuciwa, tu sume hny sekejap bila nk terima sesuatu musibah..tp, hruslah kita bersyukur serta ikhlasknlah segalanya itu agr diri ini lebih tng..itulah yg sye buat agr diri ini tng n xberpk lg tntg hal itu..DIA Maha Mengetahui...teruskn berdoa, kerna ALLAH akn mmbntu pd hmbaNya yg xpernh pts asa kn..yg pntg kite ikhlas n redha dgn ketentuan jgn berputus asa cz ikhlas n redha pada tkdir DIA tp kita hrus terus berusaha+doa utk kebaikkn yg akn dtg ye..

rsa blog ni cm diari la plak..sorilah kwn2 ye..sje nk share ape yg sye rase..petunjuk daripadaNya, mgkin dlm mimpi @ kenyataan..cpt @ lmbt itu urusan DIA..yg pntg skng ni jalankn tanggungjawab kita sebagai seorang hambaNya,ank, kakak, adik, student..n akn dtg isteri..jodoh kita semua dh ada, cuma mseh lom jumpa lagi kn..ALLAH sdg persiapkn dia utk kita..=)

~ berikanlah aku petunjuk ya ALLAH..........

ada bbrapa pix yg comel n shuke sgt...=)


hari bhgia...=)


bersama insn tersyg yg bergelar suami...=)

jln2 ngn tersyg...=)

sweetnyee..=)

mcm kt korea aje....hehe..


ikhlasknlah semua takdir DIA, itu kan lebih menenangkn kamu..=)

2 comments:

zue anak sudin said...

Ya Allah,jika benar dia untukku, dekatkanlah hatinya dengan hatiku, jika dia bukan untukku, damaikanlah hatiku dengan ketentuanMu. amin~ sedih lagu neh......
sama2 kita tunggu...semoga dia yang terbaik. amin~ <3

kasih dania said...

itulah...suka lagu ni..=)
yup, cmne sekalipun suka kt org tu , kalu dh bkn jodoh kita, xbersam jugak..lebih baik mntk petunjuk padaNya.seiring dgn usaha kita..=)

amin..