Sunday, April 4, 2010

~ MY BIRTHDAY ~


bismillahirrahmanirrahim...

kyo wa nan nichi desu ka??

 *3 April 2010 *

alhamdulillah..syukur kehadrat ILLAHI kerna dgn izinNYAsye sudh umur 20thun..byk dugaan + cabaran + suka + duka yg telah sye lalui slame 20thun ni..sumenye telah mmbuatkn sye mnjadi seorng yg lebih matang dari mase ke mase serta mmberikn kejayan sedikit demi sedikit untk mngembirakn kedua ibubapa sy n fmly sye..bg sye, hny mrk yg pntg bg sye, ckoplah dgn adenye mrk disisi sye, itu dh mmbuatkn sye bhgie slmenye..tnpa mrk, siapalah sye..Ya ALLAH, aku pnjtkn doa padaMU, agr Engkau merahmati serta membimbing ahli keluargaku kejalanMU..

ibuabah, angh amat berterima kasih sgt2 n bersyukur keatasNYA..dgn kehendakNYA, angh dpt smbut besday n mkn2 kecil2an ni bersme insn teramt angh cintai..thnks ibuabh...angh jnji dgn dri angh yg angh akn bljar bersungguh utk capai pe yg angh impikan since im stndrd 1..tu lah cita2 nagh yg ibuabah slalu gtau angh dari kecik lg kn? angh ingt lagi..insyALLAH, dgn berkat doa ibuabh, saudara mara, kwn2, angh berjaya dgn izinNYA..

alhamdulillah, kenyang angah hari  ni..nyummy2!!..full tank ni..hihi..=)  thnks a lot to u too, my sis..bertungkus lumus ye along wt kek n choc kt angh..cgt terharu n sorri la ye angh xtulun but tulun mkn je kn..beselah , bufday girl ne leh wat kje cgt kn..hahah..abah + ibu yg byk mmblnjekn mknn hri ni...heheh..jasamu amat3 dikenang...love all of u infinityyyyyyyyyyy....=)

mnjamu selera dgn ahli keluarga tercinta ditemani dgn hujan rahmat yg diturunkanNYA bg mnyejukkn lagi keadaan serta mndamaikan hati yg lara..hehe...berselera mkn hri ni smbil tgok konsert AF 8..hehe...=)

kpad semua kwn2 yg tin knai, arigatou gozaimasu ya cz ingt bufday tin n wish kt tin..tu dh bermkna kerna persahabtan itu kn mnceriakn kite selain keluarga kn..ingt korg yg tulus lgi ikhlas ckop mmbuatkn tin bhgie hri ni..suke sgt3!!

!  makanan !





! cake 1 !












! cake 2..my feveret !











! happy family !

! syg ibu abah amat sgt deh !..muaahx..=) !

! bhgienye tgok mrk berdua eneh..huhu !

amin ya rabba a'lamin

sye dedikasikn kepada ibuabah sye serta ibuabah awk2 sume ye...( tuk org tua kite ye ) :-

~ berikan sepenuh kasih sayang kpd ibubapa , kerana mrk adalah pemegang tali penghubung nyawa ketika kamu meningkat dewasa, kasih sayang mrk rehadao anak-anak mereka adalah kasih daripada titisan air mata serta titik air peluh yg tak mungkin terbalas..~  

akhir kata :- 
Ketika berada bersama fmly terasa masa itu berlalu dgn begitu cpt tetapi dipenuhi dgn keindahan2 yg tidak ternilai dgn wang atau kebendaan..setiap detik, saat, minit, kite gmbira bersama mrk kn..smoge hari2 yg akn mndtg ini, hidup kita akn dipenuhi lgi dgn warna-warni kebhgiaan yg telah ditetepkn dgn Yg Maha Mengetahui..hnya DIA bisa tahu ape kesudahan kisah hidup kita ini kn..sumenye akan terpahat deep into my heart..insyALLAH...wallahualam..

sweet 20_fathin khalid

6 comments:

Cik Akma said...

hepi befdayy taw fathinnn! heee~ meriahh naa ;)

kasih dania said...

thnx ma ..hehe..skali skala ma..bkn slalu..sthun skali ...hehehe....=)

najihah iman said...

extra likes utk post ni.
femly gathering mmg 'bahagia'
hadiah tak ternilai dari Allah utk kte.
alhamdulillah..

p.s : selamat 20.moga fathin ttp jd fathin.
d-soft hearted-girly gal. :)

Nur Amira said...

hepi belated bestday fathin!!!

kasih dania said...

waa....alhamdulillah wa..sgt bersyukur keatsNYA akn kebahgiaan yg diberiNYA..smoge ianya akn berkekalan serta bertmbh bhgie dimse akn dtg..amin..=)

hehe..dh awl 20an dh tin ni ...insyALLAH, fathin ttp fathin khalid yg dulu..mudh2an mnjadi lebih soft..heheh....=)

kasih dania said...

meaahh..amboi, lamanye xdgr cte kt blog..hehe..
same2 meah..thanks adik mia..hehehe..=)