Monday, August 27, 2012

~ aku suka dia ~

bismilahirrahmanirrahim....
coretan daripada saya...


alhamdulillah, hari ini dah msuk 8 syawal..hampir seminggu dah kita menyambut hari raya..adik adik pun akn kembali ke sekolah dan kolej semula..

plan banyak lagi..nak ke sana sini..tpi,bagi laluan dulu utk adik-adik bersekolah ni..hehe..lagi2 si UPSR candidate ni...rajin rajinkanlah diri ye..^^

enjoy ur hari raya sahabats...>_<

tertarik dgn lagu satu ni...Ainan Tasneem : Aku suka dia.


Aku lihat dia disana
Aku ingin mendekatinya
Aku cuba menghampirinya
Lalu aku menyapa dia

Dia pun membuka bicara
Dan aku mulai mengenalnya
Kita mulai bermain mata
Mula timbul rasa bahagia

Bila dia, mendekati diriku
Hatiku rasa sesuatu
Bila dia, senyum pada diriku
Hatiku rasa tak menentu

Kekadang hati ku bertanya
Adakah dia dah berpunya
Kerana diriku berasa
Aku jatuh hati padanya

Aku ingin memilikinya
Aku ingin menjaga dia
Aku ingin mencinta dia
Aku ingin hidup dengannya

Bila dia, mendekati diriku
Hatiku rasa sesuatu
Bila dia, senyum pada diriku
Hatiku rasa tak menentu

Mungkinkah aku, kan berjumpa dengannya
Untuk meluahkan rasa
Mungkinkah aku, kan berdiam diri saja
Menunggu cinta darinya

Ku terima satu nota darimu
Yang tertulis ‘Aku suka kamu’

Bila dia, mendekati diriku
Hatiku rasa sesuatu
Bila dia, senyum pada diriku
Hatiku rasa tak menentu

Akhirnya kini ku kan mampu ceria
Diriku sangat gembira
Akhirnya kini, aku mulai bahagia
Menerima cinta darinya..





Sometimes the hardest things to say are those that come straight from the heart...


5 comments:

Anasyg said...

buat suspen je tajuk - hehe, takleh nak dengar lah thin - uhuk2 tenet lembap

Qaseh Dania said...

hehehe...nnti try dgr naa!.hehe

cik nana said...

terbuai jiwa raga dengar lagu ni. hee

Qaseh Dania said...

cik nana..hehee..kan kan...best kan..

Arham Md Ali said...

Mak aih, suka sape tu? Haha.