Saturday, June 26, 2010

~ layann....hujung mngu ~

bismilahirrahmanirrahim....

tak thu post ape nak wat....hmm....entahlah sejak akhir2 ni byk je prob yg melanda diri ini..hrp diri ini kan teguh berdiri menghadapi setiap dugaan n cobaan yg dtg menghampiri...mohon doanya serta kekuataan daripadaNYA...moga tiap probs itu kan diselesaikn secept yg mgkin serta dpt mngubati tiap luka dihati ini..

inilah dinamakan lumrah dunia utk kita sebagai penghuni alam ini kan...hmm....xpelah..nk berpuisi sikit..hehe...skali skala cz ianya bermakna pada diri ini..thnks kepada dia kerna dedikasikn puisi ini...

semalam adalah cerminan diri..hari ini adalah aku yg berdiri krn rahmatMU masih meliputi diri ini...krn mungkin esok belum pasti..lalu puisi damai ku baca dalam hati...


Kita juga seringkali berhadapan dengan suka mahupun duka...tiapnya mmberikan kita 1 perasaan, perasaan yg indah walaupun ianya pahit untuk ditelan..tetapi ia telah mengajar kita apa itu erti kehidupan yg sebenar...kerna hidup ini hanyalah satu persinggahan...

tabahkan diri ini YA ALLAH......=)


” Kini aku sedar rahsia ketetapan Allah terhadap diriku. Jika cita-cita dan keinginan ku terkabul, aku akan bersyukur dan gembira dengan nikmat yang ada. Namun jika sebahagiannya tidak tercapai, aku tidak akan kesal dengan nasibku. Aku sedar tiada yang sempurna dan aku terima keadaan ini seadanya.”




4 comments:

zue anak sudin said...

fathin...sob3...semoga sy kuat~ (T_T) semoga kita kuat...

fathin terluka?? kalo aku de wat salah sory ye~ ;)

~HumairaH~ said...

kadang2 mende yg kita nak sangat tu bukan yg terbaik buat kita.. percaturan ALLAH dah sngt cantek.. wat ever it is.. b strong.. =)

najihah iman said...

:) ceria2 tin...keep going!!!

kasih dania said...

zueeeeeeeeee.....uiks..mne ade....jgn ckp gitu...sedih lak..heheh..xde pape lah..ni probs tin sndri xde kne mngena dgn ahli polo air tersyg ini..hehhe..dh2, xmo pkir cmtuh eh...ceria2 ye bak kata wawa...=) .

umai...thnks ye umai...itulah.ade hkmahnye kan...kne kautkn hati ini..hehehe...maceh umai....=)

wawa..okok..i will try....hehe..maybe my hormon xstabil kot..xde mood sgt nk ckp rse..hehe