Tuesday, January 24, 2012

~ permandangan ~

bismilahirrahmanirrahim....
coretan daripada saya...

alhamdulillah...thank you ALLAH..
i had enjoy my day..cuti CNY ni my family n I went to Kedah to my mom's hometown..bila dh jarang2 balik there were lots of thing tht had changed!..huhu...byk story yg Ibu ceritakan dari Ibu kecik smpai skrg..dulu dan skrg sgt berbeza kan..rasa mcm cuti hri tu bru je balik.tp, byk dah bertukar..the most thing that i love kat kampung is sawah padi n the view..sgt indah n tenang..=)


bayangkan masa tu angin blow..nyaman nye....kan? n i knew u love the view ..=)

best kan tgk ni..=))


rindu sgt kt nenek2 sedara n im very touched when one of them said to me " nanti mailah jenguk tok ngah kalu tok ngah sakit ka na"..on that time, im speechless n automatically my tears comes out..ya ALLAH, peliharalah mereka sebaiknya, ya ALLAH..nanti cuti angah datang lagi ye tok..-_-


when i saw them, i saw my late grandmother.they have same characters coz they're siblings..sedih2..huhu..im still remembered last words from her, she called my name n all my cousins, 1 by 1..she want to see us b4 she close her eyes..HE knows every single thing kan..smoga ereka ditmpatkn dlm kalangan orang2 yg soleh serta solehah..amin..

** alhamdulillah..tq ALLAH, cuti yg bermakna....=)

2 comments:

nurhuda said...

nice statement dear ;) dah follow ,do follow me back :D

Qaseh Dania said...

tq dear..=))