Thursday, February 17, 2011

~ hati oh hati ~

bismilahirrahmanirrahim....
coretan drpd seorang wanita biasa....

sejak dua menjak ni, dugaan dtg byk betul ..tp, alhmdulillah..dgn adanya housemates yg xpernh jemu beri smngt n sntiasa support , dgn kwn2 yg sedia mmbntu , alhmdulillah...dpt tempuhi semua tu..walaupun hati agk sedih jgk sbb hal2 tertntu..huhu..


ya ALLAH, kuatkan hatiku ini lagi..jauhilah aku drpd fikirkan perkara tuu..lebih byk lg perkara lain yg pntg...xnk fikir dah..rasa sedih plak..walaupun, xde pape sgt tapi sedih..begitu byk dugaan DIA berikan padaku sebelum DIA pertemukan dgn seseorang yg betul...bak kata Ustaz Fahrol, carilah seseorang yg mncintai kita lebih drpd kita mncintai dia n cinta itu haruslah krn ALLAH...insyALLAH akn berkekalan...cinta yg dicari itu baik tp cinta yg ditemukan adalah lagi baik...






.huhu..n jadi lah org yg baik n jadikan org yg baik sebagai rujukan.insyALLAH anda akn dipertemukan dgn jodoh yg baik...amin2..hmm..kena focus study mulai skrg.hati,mulai skng kena jaga hati..xnak jatuh, tersepak, tersungkur, tergelincir ke ape dah..nnti awak yg terluka..huhu..CINTA itu anugerah ALLAH, cinta itu unik n kitalah yg kena pndai olahnya agar ianya mnjadi CINTA yg diredhai..wallahualam..






ok...kena mood study + kerja2 yg byk mnunggu ni..busykan diri anda n jauhi situasi mcm tadi...xmooo tengookk..sob3..huhu....


moh...wat kojee..huhu..=)

4 comments:

edi_fm32 said...

insyaAllah DIA akan temukan dgn org y selayaknya tk awk..awk jgn sdh2 lg ye..terukan besemgat tk menempuhi hari y mendatang...

kasih dania said...

thnkx edi...insyALLAH...sye pon doakan mcm tu..doakan sye ye..n thnks jugak bg ceria ngn spongebob tuu..hehehe...=)

smoga awk pun hepi ngn twinzz tu..eheh..=)

edi_fm32 said...

insyaAllah awk kn dpt..y penting awk jgn suram2 lg tau..

kasih dania said...

amin2..=) xpe, dugaan ni watkan sye lebih kuat utk tmpuh hidup ni kn? kite kne ingt ade org lagi teruk dugaan nye kan..=) insyALLAH, i will b more strong..=) thnkxx eheh..dh xsuraam dh...tgk spongebob..hehe...=) aya capten!!!..hihi