Thursday, July 7, 2011

~ sanah helwah ya abi ~

bismilahirrahmanirrahim....
coretan daripada saya..

dr hati kecilku ni..huhu..=(

selepas ibu,tiada lagi yg pnting dlm hidup ini melainkan dia..
tiada seorang pun yg snggup bersusah payah utk diri ini melainkan dia..
tiada yg sanggup berkorban apa saja melainkan dia..
yang mnjga diri ini dari kecik hinggalah skrg, 21thun melainkan dia..
yang tidak kenal erti putus asa untk keluarganya melainkan dia..
yang sntiasa mmberiku semnagt, dorongan, hnyalah dia..
yang sntiasa bersama diri ini tika suka dan duka hnyalah dia..
yang menjadi tmpat luahan, tmpt mengadu, hanyalah dia..
tiada lagi kata yg mmpu diucapkan utk dia..
the greatest gift that come from ALLAH, I call him Dad..


abah, selamat hari lahir abah!..may ALLAH will alwys bless u, amin..im just want to say that i love u sosososo much...






Ya Allah, ampunkanlah dosa kedua ibubapaku
kasihilah mereka sebagaimana mereka mengasihiku sewaktu aku masih kecil.
Bukakanlah pintu hati mereka untuk beriman kepadaMu..
Ya Allah, aku terlalu banyak terhutang budi kepada mereka, 
terlalu banyak budi mereka yang ku balas dengan menyakiti hati mereka..
Kasih sayang mereka kubalas dengan kata-kata menentang
sedangkan ku tahu, Engkau melarang menyebut walaupun perkataan "huh"kepada mereka.
Didikan dan asuhan mereka aku ambil ringan.
Aku lupa ya Allah, berkat usaha mrklah menjadikan aku seorang yg berjaya..
Titik peluh mereka basah kering demi membesarkan aku..
Tidak pernah mereka mengadu letih mahupun mengadu sakit..
Ya Allah, aku berdoa moga suatu hari nnti aku dpt mmbhgiakan mrk dgn kejayaan ku ini..amin.

* sorry sgt3 ibu, angh xdpt blek lgi..nnti ade cuti angh balik ye..misss u...=)) <3 <3

1 comment: