Thursday, April 14, 2011

~ sorry dear ~

bismilahirrahmanirrahim....
coretan drpd seorang wanita biasa....

im sooo sorry cz xdpt fllow kamu ke melaka this week..lots of work need to do...huhu..deep into my heart nk sgt2 g sana,,nk date ngn our BBFF..sgtlah lama xjmpe die kan? rindu sgt same die!..insyALLAH , nnti sye n aza will arrange time utk ke sana ok? pray 4 me..last gather pon 2008 rite? lama gk tu...xterasa kot..insyALLAH, we will meet soon!..=)  thnkxx utk kamu, kamu n kamu cz sntiasa dgr crite saya! huhu..=) smoga hubungan ini akn berkekalan serta diredhaiNYA..amin2..=)

miss both of u..=)) <3 <3

cn u find someone for me like ur Mr.chef? hehe..but wanna someone like Mr.doble I ya!! hehe..<3 <3



~~ Walking with a friend in the dark is better than walking alone in the light..

1 comment:

Anonymous said...

b.. miss you too.. make me wanna cry.. :( nanti datang k.. waiting.