Saturday, May 22, 2010

~ hbskan shrt sem dgn yg terbaik ~

bismilahirrahmanirrahim...

kejap je mase berlalu dh nak habis short sem yg sgt padat ini..xleh leka rasenye bile short sem ni..bila leka je, ade je benda xsiap or xstudy..hmm..xpe, next short sem perlu watkan yg terbaik lagi..hehe..

dgn result midterm hri tu, syukur alhamdulillah tp perlu wat yg terbaik lagi utk final ni..tngktkan lgi usaha anda..insyALLAH..3 subject tapi semua nye tough..perlu byk mmbca + phm + HAFAL...tu plg pntg..hehe..

smbil nak exm ni dok pikir jgk sal india ni..macam2 lak rase nk kne wat b4 g sane..xcucuk vaksin H1N1 lgi ni..tukar duit lagi..bag lagi...mcm2 lah..hope semuanya akn dimudahkan lagi olehNYA..amin..=)

jom kawan2 kite bercinta + berkhwin dgn 3subjek ni b4 bulan madu di india.hehe..bru best bila dh hbskan exm ni dgn yg terbaik..insyALLAH...tiap kali nk exm pasti berdebarr..tu normal kn? hihi..

 ** first aid.....e-commerce.....psychology medicine.....**





** chayook **

5 comments:

Cik Akma said...

gud luck jugak tinn. tinn demamm :(

kasih dania said...

alolo maa..mkn ubt ma ye...ok??

chayook2!!...=)

syamimi ghazali said...

slamat bchenta paten!!!
aftr blik bulan madu jgn lupe bwa pulang 'ank angkat'(souvnir)..
lalala~

kasih dania said...

mie........heheh...ok, insyALLAH..ke nak mapelai 1 utk mie? ok jgk...heheeh..=)

gud luck mie..=)

syamimi ghazali said...

mapelai??